تاپ خبر۲۴:بانک مسکن به منظور تسهیل در پرداخت‌ها و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، سقف تراکنش‌های مالی از درگاه‌های الکترونیک خود را افزایش داد. به گزارش تاپ خبر رییس اداره کل طرح و برنامه، با بیان این مطلب افزود: برای انتقال وجه از طریق اینترنت بانک مسکن برای حساب‌های شتابی تا ۳۰ میلیون ریال، انتقال وجه […]

تاپ خبر۲۴:بانک مسکن به منظور تسهیل در پرداخت‌ها و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، سقف تراکنش‌های مالی از درگاه‌های الکترونیک خود را افزایش داد.

به گزارش تاپ خبر رییس اداره کل طرح و برنامه، با بیان این مطلب افزود: برای انتقال وجه از طریق اینترنت بانک مسکن برای حساب‌های شتابی تا ۳۰ میلیون ریال، انتقال وجه داخلی بین حساب‌های بانک مسکن تا سقف یک میلیارد ریال و انتقال وجوه پایا و ساتنا از طریق اینترنت بانک تا سقف یک میلیارد ریال امکان پذیر شد.

رییس اداره کل طرح و برنامه ادامه داد: از این پس انتقال وجه از طریق همراه بانک هم انتقال وجه داخلی از طریق کارت، ساتنا و پایا تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

مرادی به سقف انتقال وجه از طریق تلفن‌ بانک نیز اشاره کرد و گفت: سقف انتقال وجه داخلی از طریق تلفن‌بانک ۱۵۰ میلیون ریال و از طریق پایا ۵۰ میلیون ریال مقرر شده است.

وی ادامه داد: از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز انتقال وجه شتابی تا سقف ۳۰ میلیون ریال، انتقال وجه داخلی بین حساب‌های بانک مسکن تا سقف ۵۰۰میلیون ریال و سقف انتقال وجه از طریق پایا و ساتنا نیز۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶ ب.ظ