تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان خوزستان که به همراه جمعی از مدیران بانک صورت گرفت، بر ضرروت افزایش بهره وری و کارایی شعب در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد. دکتر ایمانی در دیدار با همکاران باجه و شعبه دزفول و شعبه اندیمشک، ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی استان […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان خوزستان که به همراه جمعی از مدیران بانک صورت گرفت، بر ضرروت افزایش بهره وری و کارایی شعب در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

دکتر ایمانی در دیدار با همکاران باجه و شعبه دزفول و شعبه اندیمشک، ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی استان خوزستان، بر لزوم تلاش جهت افزایش بهره وری بیشتر و کارایی بالاتر شعب اشاره کرد و گفت: بانک سینا همواره با ارائه ایده ها و برنامه های نوین، گام های مثبتی در جهت ارتقاء بهره وری و کارایی در تمام شاخص ها برداشته است تا زمینه رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.
وی در این دیدار به اهمیت جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های مولد اشاره کرد و افزود: اولویت و هدف بانک در حوزه تخصیص طی سال ۱۴۰۰ تحقق شعار سال مبنی بر اشتغال زایی و رفع موانع است و باید از ظرفیت های بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و تقویت تولید داخل و توسعه رونق اقتصادی کشور بهره جست.
مدیرعامل بانک سینا، مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان را از عوامل موفقیت بانک دانست و افزود: تعامل با صاحبان کسب و کار تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار بانک دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می کند.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک سینا با برنامه ریزی های هوشمند در راستای افزایش سهم بازار کوشا است و با بازاریابی های هدفمند و بهره مندی از فضای موجود بر این امر متمرکز شده است.
گفتنی است دکتر ایمانی و هیات همراه در جریان این سفر یک روزه، در محل یادمان شهدای هفت تپه حضور یافتند. وی ضمن قدردانی از ایثارگری و جانفشانی این عزیزان گفت: امنیت کشور محصول ازخودگذشتگی و فداکاری شهداست و زنده نگه داشتن یاد آن ها وظیفه هر ایرانی است.
در این سفر هادی آقابابایی عضو هیات مدیره بانک، یزدی خواه معاون شعب و مناطق، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و نجفی مدیر شعب منطقه خوزستان، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.