تاپ خبر۲۴: با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، نماینده بیرجند در مجلس، استاندار خراسان جنوبی و مدیر کل راه و شهرسازی ۹۷۴ واحد مسکن مهر در استان خراسان جنوبی که با استفاده از تسهیلات بانک مسکن احداث شده اند؛ به بهره‌برداری رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از […]

تاپ خبر۲۴: با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، نماینده بیرجند در مجلس، استاندار خراسان جنوبی و مدیر کل راه و شهرسازی ۹۷۴ واحد مسکن مهر در استان خراسان جنوبی که با استفاده از تسهیلات بانک مسکن احداث شده اند؛ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، در این مراسم مهدی جعفری مدیر کل راه و شهرسازی، طی سخنانی حمایتهای بانک مسکن را در پیشبرد و تحقق اهداف تعیین شده برجسته دانسته و از همراهی و حمایت‌های این بانک در تامین سرپناه برای مردم نیازمند تقدیر کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در مسکن مهر استان گفت: ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد تعهد استان در قالب مسکن مهر است که از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده و ۹۷۴ واحد نیز آماده واگذاری است.