تاپ خبر۲۴: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از افتتاح ۱۰۰ پروژه ورزشی سال ۹۵ با هدف توسعه ورزش همگانی در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، رضاییان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران که درحاشیه برگزاری جشنواره تفریحی ، ورزشی شهر آفتاب که همزمان با برگزاری نمایشگاه بیست و نهم […]

تاپ خبر۲۴: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از افتتاح ۱۰۰ پروژه ورزشی سال ۹۵ با هدف توسعه ورزش همگانی در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، رضاییان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران که درحاشیه برگزاری جشنواره تفریحی ، ورزشی شهر آفتاب که همزمان با برگزاری نمایشگاه بیست و نهم کتاب برگزار شد، ضمن اعلام خبر فوق گفت: بالایی ۲۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت ورزشی ۱۰۰ پروژه در حال تکمیل و تجهیز ورزشی شهرداری
درسال جاری توسط شهرداری تهران پیش بینی شده است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
وی درادامه افزود: درحال حاضر ۳۲۰ مجموعه ورزشی که چند منظوره در حال خدمات دهی به هموطنان تهرانی هستند که با راه اندازی ۱۰۰ پروژه دیگر درسال جاری مجموعا ۴۲۰ مجموعه ورزشی به همشهریان تهرانی در مناطق ۲۲ گانه خدمات دهی می کنند.
رضاییان در ادامه افزود : این ۱۰۰ پروژه شامل پروژه های ورزشی در مناطق مختلف می باشد که می تواند به توسعه ورزش همگانی کمک کند که درنهایت زیر ساخت ورزشی شهر تهران را کامل می کند.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: این پروژه ها برای آقایان و خانم ها در نظر گرفته شده است که یک روز درمیان و یا بصورت صبح و بعداز ظهر پذیرش می کنند.
رضاییان در ادامه افزود: از یکصد پروژه در حال افتتاح تعدادی بصورت تخصصی برای خانم ها در نظر گرفته شده است.
وی در پایان افزود : درحال حاضر ۷۶ ورزشگاه مختص بانوان ساکن شهر تهران خدمات رسانی می کنند .