تاپ خبر۲۴: مدرسه ۶ کلاسه ی شهدای بانک ملت طی مراسمی با حضور نماینده مدیرعامل بانک ملت و مقامات استانی و محلی در میاندوآب افتتاح شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که احمدی مدیر شعب بانک ملت آذربایجان غربی به نمایندگی از دکتر بیگدلی مدیرعامل این […]

تاپ خبر۲۴: مدرسه ۶ کلاسه ی شهدای بانک ملت طی مراسمی با حضور نماینده مدیرعامل بانک ملت و مقامات استانی و محلی در میاندوآب افتتاح شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که احمدی مدیر شعب بانک ملت آذربایجان غربی به نمایندگی از دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک در آن حضور داشت، مدرسه ی احداث شده توسط بانک ملت افتتاح و آماده میزبانی از دانش آموزان شد.

محسن احمدی مدیر شعب آذربایجان غربی در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بانک ملت همواره منشا اقدامات ارزنده در سطح جامعه بوده و در اجرای طرح های بزرگ کشور همواره پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات بانک ملت در سال های اخیر نظیر خرید نقدی گندم، اعطای تسهیلات مسکن روستایی و بافت فرسوده، تسهیلات مسکن خانواده شهداء، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و تسهیلات بنگاه های کوچک زود بازده، تسهیلات مسکن مهر ،قرض الحسنه ازدواج و نوسازی ناوگان فرسوده از این بانک به عنوان بزرگترین بانک مدرسه ساز در کشور با ساخت بیش از ۶۵ مدرسه یاد کرد.

براساس این گزارش مدرسه شش کلاسه شهدای بانک ملت با اعتباری بالغ بر ۸.۹۰۰ میلیون ریال و با زیربنای ۴۸۰ متر مربع در روستای قره ورن شهرستان میاندوآب احداث شده است.

این گزارش حاکی است، امام جمعه شهرستان میاندوآب، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی و اعضای شورای اسلامی میاندوآب در این آیین حضور داشتند که طی سخنانی و با اهدای لوح سپاسی از عمل خداپسندانه بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک مدرسه ساز درکشور قدردانی کردند.