تاپ خبر۲۴:فاز نخست پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت شامل احداث ویلاها و فودکورت در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت اکنون بیش از ۳۵ درصد است و فاز اول آن تا پایان […]

تاپ خبر۲۴:فاز نخست پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت شامل احداث ویلاها و فودکورت در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت اکنون بیش از ۳۵ درصد است و فاز اول آن تا پایان تابستان آینده به بهره برداری می رسد.

پروژه “مجموعه گردشگری و هتل ۴ ستاره بافت” در راستای تقویت گردشگری و ارج نهادن به تعاملات فرهنگی در حدود ۱۱ هزار مترمربع در ۲ فاز شامل هتل و ویلاهای اقامتی و فودکورت طراحی شده و در دست اجراست.

ساخت این هتل در راستای تقویت گردشگری کمک شایانی به اقتصاد منطقه، به وی‍ژه شهر بافت خواهد داشت. در حال حاضر حدود ۵۰ نفر نیروی پیمانکاری و کارفرما در این پروژه مشغول به کار هستند و با راه اندازی آن برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

این گزارش حاکیست: راه اندازی هتل بافت نقش مهمی در توسعه گردشگری استان کرمان و استان های همجوار و همچنین آبادانی شهرستان بافت خواهد داشت.

با توجه به نقش صنعت گردشگری در درآمدزایی، توسعه زیرساخت ها، کارآفرینی، اشتغال زایی و فقرزدایی و با عنایت به سیاست های گروه مالی گردشگری مبنی بر توسعه و فعالیت درنقاط کمتر توسعه یافته به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین ارائه خدمات اقامتی، نمایشگاهی و جشنواره ای به واحدهای صنعتی شهر بافت به ویژه کارخانه فولاد بافت، تصمیم به طراحی و ساخت هتل و مجموعه گردشگری شهرستان بافت در استان کرمان گرفته شد.