تاپ خبر۲۴: معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه، همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران […]

تاپ خبر۲۴: معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه، همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور، این بانک به عنوان حامی سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، اقدام به ارائه تسهیلات ویژه به این قشر با شرایط ویژه کرده است.
وی افزود: این طرح برای گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند در مدت زمان برگزاری جشنواره از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور با مراجعه به تمامی شعب سراسر کشور، ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) با سپرده گذاری حداقل یک میلیون ریال به میزان دو میلیون ریال (با احتساب سهم بانک) در حساب خود برخوردار شوند.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه تصریح کرد: این طرح، تنها برای گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال و فقط در مدت زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ( ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور) قابل اجراست.