تاپ خبر۲۴ : دو طرح صنعتی که توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده اند، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد به بهره برداری رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد و رئیس اداره امور شعب […]

تاپ خبر۲۴ : دو طرح صنعتی که توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده اند، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد و رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یزد، طرح توسعه شرکت «سیرنگ» و واحد تولیدی «روکا سرام» افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح این دو طرح، حمایت های بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی را ستود و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

برای طرح توسعه شرکت صنایع نساجی «سیرنگ» که مواد اولیه مورد نیاز واحدهای بافندگی را تولید می کند، ۱۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. با افتتاح این طرح، برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۲۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

بانک ملی ایران ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به صورت سرمایه در گردش و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تامین ماشین آلات در اختیار این شرکت قرار داده است.

واحد تولیدی «روکاسرام» نیز ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع کاشی ساختمانی، کفی، پرسلانی، لعابدار و … را دارد. برای احداث این واحد تولیدی ۱۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که با افتتاح آن، ۱۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

بانک ملی ایران١٢ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ٨۴ میلیارد ریال تسهیلات ریالی در اختیار این واحد قرار داده است.