تاپ خبر۲۴:دبیرستان پسرانه ۱۵ کلاسه بانک ملت در شهرستان سنقر استان کرمانشاه با حضور علی رستگار مدیرعامل و محمد بیگدلی رییس هیات مدیره بانک ملت، معاون آموزش و پرورش استان، معاون سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس و جمع دیگری از مدیران ارشد استان و شهرستان به بهره برداری رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به […]

تاپ خبر۲۴:دبیرستان پسرانه ۱۵ کلاسه بانک ملت در شهرستان سنقر استان کرمانشاه با حضور علی رستگار مدیرعامل و محمد بیگدلی رییس هیات مدیره بانک ملت، معاون آموزش و پرورش استان، معاون سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس و جمع دیگری از مدیران ارشد استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مدیرعامل بانک ملت در آیین گشایش این مدرسه که با حضور ۱۴۵ دانش آموز دبیرستانی انجام شد اعلام کرد که این بانک در سال آینده نیز نهضت مدرسه سازی را ادامه خواهد داد.
علی رستگار با بیان این نکته که برای تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی همه باید تلاش کنند، اظهار داشت: مدرسه سازی مربوط به یک سازمان یا گروه نیست بلکه یک تلاش جمعی و همت همگانی را می طلبد.
وی ادامه داد: مدرسه های ساخته شده از سوی بانک ملت یک گام کوچک در این راستا بوده اند که البته این گام استوار و ادامه دار خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت از علاقه خود به مدرسه سازی و دانش آموزان سخن گفت و افزود: تا پایان سال گذشته ۵۲ مدرسه با مشارکت بانک ملت احداث و تکمیل شده است و ۱۱ باب مدرسه هم ظرف چند ماه آینده آماده تحویل خواهد بود که تعداد مدارس احداث شده از سوی بانک را به عدد ۶۳ خواهد رساند.
وی با بیان این نکته که دبیرستان بانک ملت در شهرستان سنقر نخستین مدرسه از ۱۱ مدرسه یادشده است، گفت: ساخت سه مدرسه دیگر نیز در سال ۹۵ نهایی شده است و امیدواریم که تعداد مدارس بیشتری در سال آینده نسبت به سال های قبل احداث شود.
رستگار تاکید کرد: بانک ملت متعلق به مردم است و وظیفه خود می داند در هر حوزه ای که خدمتی به مردم محسوب می شود از جمله مدرسه سازی، حضور فعالی داشته باشد.
به گفته وی، وجود دانش آموزان بااستعداد و نسل باهوش به دست اندرکاران بانک ملت در ادامه نهضت مدرسه سازی قوت قلب می دهد.
مهندس نظری، مدیرکل سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه هم در این مراسم اظهار داشت: دبیرستان بانک ملت در شهرستان سنقر، یکی از ۱۰ پروژه نیمه تمام دولتی بود که به دلیل نبود اعتبار لازم، نیمه تمام مانده بود ولی خوشبختانه به همت بانک ملت به بهره برداری رسید.
وی با بیان این نکته که دبیرستان بانک ملت در زمینی به مساحت حدود ۴۷۰۰ متر مربع و با زیربنایی نزدیک به ۲۲۰۰ متر مربع احداث شده است، گفت: این دبیرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید که بیش از ۸ میلیارد ریال آن از سوی بانک ملت تامین شد.
مهندس نظری، این دبیرستان را دومین پروژه مدرسه سازی بانک ملت در سطح استان کرمانشاه خواند که بانک های دیگر را به حضور در این عرصه ترغیب کرده است.
دکتر حیدری، معاون برنامه ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در سخنانی، با قدردانی از بانک ملت به دلیل مشارکت فعال در امر مدرسه سازی و توجه به بحث تعلیم و تربیت، اظهار داشت: خیران مدرسه ساز یک الگو در کشور هستند و بانک ملت نیز در سال های اخیر، با ساخت ۶۳ مدرسه نام خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین خیران مدرسه ساز مطرح کرده است.
وی بانک ملت را از پیشگامان نهضت مدرسه سازی در کشور خواند و ادامه داد: خوشبختانه این بانک اقدامات ارزشمندی را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود انجام داده که مدرسه سازی هم از جمله این اقدامات ارزشمند است.
مهندس مسلمی، معاون سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور نیز آموزش علم و توسعه دانش را تنها راه رسیدن به توسعه پایدار خواند و گفت: بانک ملت از سال ۸۸ به صورت جدی با ساخت دو مجتمع بزرگ آموزشی شبانه روزی در جنوب استان کرمان وارد بحث مدرسه سازی شده و به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مناطق محروم کشور کمک شایانی کرده است.
وی با اشاره به ساخت بیش از ۵۰ مدرسه در مناطق محروم کشور از سوی بانک ملت، اعلام کرد که ۱۰ مدرسه دیگر احداث شده با مشارکت این بانک نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مسلمی با قدردانی از تمامی مدیران و کارکنان بانک ملت افزود: خوشبختانه این بانک اعلام آمادگی کرده است که نهضت مدرسه سازی را ادامه دهد تا بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای این مرز و بوم فراهم شود.
بر اساس این گزارش، در مراسم گشایش دبیرستان پسرانه بانک ملت در شهرستان سنقر استان کرمانشاه، دکتر مسعود غلامپورراد و دکتر محمود محمدیان مشاوران مدیرعامل، توحید اسدی مدیر امور ناحیه دو، رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، هادی سپانلو رییس اداره کل سازمان و بهبود روش ها، پرویز حکمت پناه رییس اداره کل تدارکات و نظری نیا مدیر شعب بانک ملت در استان کرمانشاه همچنین جمعی از خیران مدرسه ساز استان نیز حضور داشتند.