تاپ خبر۲۴: افتتاح حساب جاری بدون دسته چک در تمامی شعب بانک مسکن امکان پذیر شد. محمد حسن مرادی رییس اداره کل طرح و برنامه، با اعلام این خبر افزود: به منظور گسترش و ترویج بانکداری الکترونیک، کاهش هزینه ها و مشکلات ناشی از صدور چک های بلامحل، افتتاح این نوع حساب جاری در بانک […]

تاپ خبر۲۴: افتتاح حساب جاری بدون دسته چک در تمامی شعب بانک مسکن امکان پذیر شد.
محمد حسن مرادی رییس اداره کل طرح و برنامه، با اعلام این خبر افزود: به منظور گسترش و ترویج بانکداری الکترونیک، کاهش هزینه ها و مشکلات ناشی از صدور چک های بلامحل، افتتاح این نوع حساب جاری در بانک مسکن امکان پذیر شد.
رییس اداره کل طرح و برنامه بانک مسکن تاکید کرد: این حساب صرفاً برای اشخاص حقیقی به صورت انفرادی یا مشترک در سیستم سپرده های متمرکز افتتاح می شود و نحوه و شرایط افتتاح حساب همانند حساب جاری عادی می باشد. همچنین این حساب از تمامی مزایای حساب جاری (به جز صدور دسته چک) از جمله تسهیلات بدون سپرده و امکانات بانکداری الکترونیک برخوردار است.
وی تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت صدور دسته چک برای این حساب، افتتاح بدون نیاز به معرف می باشد.
مرادی با بیان اینکه دارا بودنِ همزمانِ حساب جاری بدون دسته چک و حساب جاری ممنوع می باشد اظهار داشت : از کاربردهای افتتاح این نوع حساب جاری می توان به وثیقه تسهیلات پرداختی، واریز حقوق کارکنان شرکت ها و سازمان ها، بهره مندی از تسهیلات بدون سپرده و واریز سهم الشرکه بانک در تسهیلات مشارکت مدنی اشاره کرد.