تاپ خبر۲۴: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بدون حضور وزیر نفت افتتاح شد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افنتاح شد. جوادی پس از […]

تاپ خبر۲۴: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بدون حضور وزیر نفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افنتاح شد.

جوادی پس از افتتاح نمایشگاه به همراه غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل در امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت و مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند.

افتتاحیه این دوره از نمایشگاه برخلاف دوره های گذشته بدون مراسم رسمی و سخنرانی برگزار و دلیل آن همزمانی با مبعث پیامبر اکرم و حضور مدیران ارشد نظام در محضر مقام معظم رهبری ذکر شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بیش از ۱۹۰۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی برگزار می‌شود.