تاپ خبر۲۴: بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان روز گذشته در نشستی خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو در دسته فوق سنگین از حمایت های همه جانبه شرکت آسان پرداخت ابراز رضایت و قدردانی کرد. دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان همچنین ابراز امیدواری کرد که […]

تاپ خبر۲۴: بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان روز گذشته در نشستی خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو در دسته فوق سنگین از حمایت های همه جانبه شرکت آسان پرداخت ابراز رضایت و قدردانی کرد.

دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم وزنه برداری ایران با شایستگی هر چه تمام بتواند برای ملت ایران مدالهای رنگین به ارمغان بیاروند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک و رسانه ، شرکت آسان پرداخت ( آپ) دیشب در مراسمی ویژه از قهرمانان ملی در رشته های وزنه برداری، تکواندو و دو میدانی قبل از اعزام به المپیک ریو باحضور ملی پوشانی همچون بهداد سلیمی در رشته وزنه برداری ، اعضایی تیم ملی تکواندو آقایان و خانم ها و جمعی دیگر از مهمان تقدیر به عمل آورد.
این گزارش حاکی است شرکت آسان پرداخت که قبلا هم اعلام کرده بود در صورت کسب مدال توسط کاروان المپیک از مدال آوران به طور شایسته ای تقدیر خواهد کرد، دیشب قبل از اعزام هم برای تقویت روحی ورزشکاران، از آنها و خانواده محترم ورزشکاران، همچنین پیشکسوتان ورزشها و مربیان تقدیر کرد.
علاوه بر حمایت مالی از ورزشکاران شرکت آسان پرداخت با راه اندازی کمپین #قهرمان_هواتودارم، سعی دارد در فضای مجازی و با مشارکت مردم از قهرمانان ملی ایران در المپیک ریو حمایت به عمل آورد.
گفتنی است با توجه به قرارداد فی مابین شرکت آسان پرداخت و فدراسیون وزنه برداری منعقد شده ، مقرر گردیده که در صورت کسب مدال های (طلا ، نقره و برنز المپیک) این حامی مالی به ترتیب نوع و سطح مدال ها به افتخارآفرینان وزنه برداری کشورمان (۳۵ سکه ، ۲۵ سکه و ۱۵ سکه تمام بهار آزادی) تقدیم کند.
همچنین شرکت آسان پرداخت برای اعضاء کادرفنی و مربیان تیم ملی وزنه برداری کشورمان نیز هدایای ویژه ای را درنظر گرفته که بلافاصله بعد از بازگشت کاروان وزنه برداری کشورمان از ریو در مراسمی به این عزیزان اهداء خواهد شد. تیم ملی وزنه برداری در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب ۵ سهمیه در بخش مردان و در دو گروه ١۵ و ١٩مرداد ماه عازم ریو خواهند شد.