تاپ خبر۲۴: نمایندگان شرکت رویترز در دیدار با مدیران بانک مسکن آمادگی خود را برای همکاری با این بانک اعلام کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن، نمایندگان شرکت رویترز در بحرین و امارات در دیدار با مدیران بین الملل و خزانه داری بانک مسکن طی سخنانی با ابراز رضایت از حضور […]

تاپ خبر۲۴: نمایندگان شرکت رویترز در دیدار با مدیران بانک مسکن آمادگی خود را برای همکاری با این بانک اعلام کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن، نمایندگان شرکت رویترز در بحرین و امارات در دیدار با مدیران بین الملل و خزانه داری بانک مسکن طی سخنانی با ابراز رضایت از حضور در بانک مسکن ، همکاری بیشتر با بانک را خواستار شدند.
بر اساس این گزارش،شریف ابراهیم مدیر ارشد رویترز در دبی مطالبی در خصوص فعالیت های شرکت و نحوه همکاری با بانک مسکن را ارایه کرد.
وی گفت:این شرکت در طی فعالیت ۱۴ساله خود اطلاعاتی درخصوص آخرین اخبار اقتصادی کشورها،وضعیت تراز مالی کشورها،قیمت لحظه ای ارز،مقایسه ارزها با یکدیگر،پرتفوی شرکت ها و بانک ها را در اختیار بانک ها و شرکت ها ارایه می دهند.
شایان ذکراست سیستم رویترز اطلاعاتی ( خبری ) بخشی از خدمات شرکت تامسون رویترز می باشد که خدمات متنوع خبری و اطلاعاتی نظیرنرخ ارز سپرده ،اخبار سیاسی و اقتصادی ، انواع نمودارها و تحلیل های اقتصادی ، تقویم اقتصادی ،اوراق بهادار و …. در بازار پول وسرمایه را به بانک ها و سازمانهای عمده اقتصادی ارائه می دهد .