تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک شهر از اعطای ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای عمران شهرها خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت ضرورت حمایت از پروژه‌های شهری به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: با رویکرد […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک شهر از اعطای ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای عمران شهرها خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت ضرورت حمایت از پروژه‌های شهری به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: با رویکرد مسئولیت ذاتی بانک شهر مبنی بر ارائه خدمات پولی و مالی به شهرداری‌ها و پیمانکاران جهت توسعه و آبادانی شهرها، تا کنون اقدامات متنوعی در شهرهای مختلف کشور صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: عمران و آبادانی شهرها نیازمند حضور تمام سازمان‌هاست و بانک شهر نیز در این زمینه مشارکت جدی دارد.
پورزرندی با اشاره به این ‌که بانک شهر، بانکی شهروندی است و توجه به رفاه و آسایش شهروندان را در دستور کار خود دارد، گفت: به این منظور تا کنون بالغ بر ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای انجام پروژه‌های مختلف در مناطقی از شهرستان‌ها و جنوب تهران بابت توسعه شهری اعطاء کرده است.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: این تسهیلات در پروژه‌های مختلف عمرانی مورد نیاز شهروندان در کلانشهرهایی مانند تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، قم، اراک، کرج، قزوین، شهرکرد، بجنورد و نیشابور هزینه شده است تا به این ترتیب رضایت شهروندان نیز جلب شود.