تاپ خبر۲۴:ایرانسل از اعطای ۲۵درصد اعتبار بیشتر برای هربار شارژ به مشترکین جدید خردادماه، افزایش ۵۰ درصدی میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های اعتباری تکی و اعلام مهلت برای فعال سازی سیم کارت‌های هدیه خود خبر داد. براساس این گزارش، مشترکین جدیدی که در خردادماه امسال سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خریداری نموده و نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی […]

تاپ خبر۲۴:ایرانسل از اعطای ۲۵درصد اعتبار بیشتر برای هربار شارژ به مشترکین جدید خردادماه، افزایش ۵۰ درصدی میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های اعتباری تکی و اعلام مهلت برای فعال سازی سیم کارت‌های هدیه خود خبر داد.

براساس این گزارش، مشترکین جدیدی که در خردادماه امسال سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خریداری نموده و نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی آن اقدام کنند، از ۲۵ درصد اعتبار بیشتر برای هر بار شارژ حداقل ۲۰هزار ریالی، تا پایان خردادماه بهره‌مند خواهند شد. ضمن آنکه میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های تکی ایرانسل نیز طی مدت مذکور با ۵۰ درصد افزایش، مبلغ ۳۰هزار ریال خواهد بود.

براساس این اطلاعیه، آخرین مهلت فعال‌سازی سیم‌کارت‌های هدیه ایرانسل، ۱۰ خردادماه سال جاری تعیین شده و این شرکت از مشترکینی که هنوز نسبت به فعال‌سازی سیم‌کارت‌های هدیه خود اقدام نکرده اند دعوت کرده با فعال‌سازی سیم‌کارت هدیه خویش تا دهم خردادماه، از مزایای آن برخوردار شوند.فعال‌سازی سیم‌کارت هدیه با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس ۲۱۱۵ از سیم‌کارت اصلی ممکن است. اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.