تاپ خبر۲۴: جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای ششمین سال متوالی به بانک تجارت اهدا شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در ششمین دوره همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک تجارت به عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی بار دیگر تندیس زرین و لوح تقدیر مدیریت […]

تاپ خبر۲۴: جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای ششمین سال متوالی به بانک تجارت اهدا شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در ششمین دوره همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک تجارت به عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی بار دیگر تندیس زرین و لوح تقدیر مدیریت مالی کشور را کسب کرد.
در این مراسم که با سخنرانی دکتر هاشمی وزیر بهداشت و حضور دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری و دکتر قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه بود، فهیم هاشمی رئیس هیات مدیره بانک تجارت، تندیس زرین و لوح تقدیر این دوره را دریافت کرد. بانک تجارت طی پنج سال گذشته نیز موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود.
دکتر هاشمی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این همایش، ضمن تبریک لغو تحریم‌‌ها و اجرای برجام به مدیران مالی کشور، اداره کشور توسط دولتمردان و مدیران مالی در شرایط تحریم را شایسته قدردانی دانست.
ششمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور مدیران مالی ارشد کشور یکشنبه چهارم بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
بانک تجارت یکی از بانکهای مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی است و صورت‌های مالی این بانک همواره به صورت شفاف در مجامع عمومی به تصویب رسیده و استحکام ترازنامه‌های آن مورد تقدیر مدیران ارشد اقتصاد کشور قرار گرفته است. بانک تجارت همچنین تنها بانک ایرانی است که موفق به کسب رتبه از سوی موسسه مالی CapitalIntelligence شده و توانمندی این بانک در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک مورد تائید قرار گرفته است.