تاپ خبر۲۴: مراسم اعطای پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی با حضور جمعی از مسئولان، خبرگان حوزه مالی و مدیران سازمان­­ها و بنگاه­های مهم کشور از جمله: آقایان دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر مرتضی بانک معاون کل محترم سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر ایرج نوروش، دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر طهماسب […]

تاپ خبر۲۴: مراسم اعطای پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی با حضور جمعی از مسئولان، خبرگان حوزه مالی و مدیران سازمان­­ها و بنگاه­های مهم کشور از جمله: آقایان دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر مرتضی بانک معاون کل محترم سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر ایرج نوروش، دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر طهماسب مظاهری در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزارگردید.

براساس ارزیابی به عمل آمده توسط کمیته داوری، بانک آینده، حائز امتیاز لازم برای دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران در بین ده­ها دستگاه دولتی و خصوصی شرکت کننده در این کنفرانس شد و لوح تقدیر و تندیس این جایزه را دریافت نمود.

   پس از فرآیند ادغام و تشکیل ساختار مالی، بانک آینده، موضوع «ارتقای سلامت مالی» و «بهبودکیفیت ترازنامه بانک»، متناسب با استانداردها را–به عنوان یکی از راهبردهای اساسی بانک مرکزی ج.ا.ایران در ایجاد ثبات پایدار در نظام مالی اقتصاد–در دستورکار خود قرار داد. درهمین راستا، نسبت­های کلیدی مالی که در تحلیل‏های ساختاری و تفسیری صورت­های مالی توسط مراجع نظارتی مورد توجه قرار می‏گیرند، درطول فعالیت بانک آینده همواره رو به بهبود بوده و این موضوع زمینه دریافت این جایزه را برای این مجموعه مالی فراهم ساخت.

   شایان ذکر است؛ جایزه ملی مدیریت مالی ایران، تنها جایزه حرفه­ای حوزه مالی و اقتصادی کشور است که نقطه عطف این جایزه، معیارها وساختارهای ارزیابی آن به ­شمار می­رود. ازآن­جاکه بخش اعظم وظایف کلیدی یک بانک را فعالیت­های مالی شکل می­دهد، بدیهی است که کسب رتبه در جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای سازمانی که عمده اقدامات آن بر پایه فعالیت­های مالی است، از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود.