تاپ خبر۲۴:تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ این تندیس به خاطر کیفیت خدمات بانک صنعت و معدن در زمینه اعطای […]

تاپ خبر۲۴:تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ این تندیس به خاطر کیفیت خدمات بانک صنعت و معدن در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی طرح های صنعتی و معدنی کشور و همچنین رضایت مشتریان از نحوه پاسخگویی و شفافیت و سهولت فرایند دریافت خدمات ،طی مراسمی که در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به این بانک اعطا شد.
انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران از سال ۸۵ و به منظور تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ استاندارد در جامعه و انجام فعالیت های مربوط به توسعه فرهنگ استاندارد در میان مصرف کنندگان ، تولیدکنندن و عرضه کنندگان کالا و خدمات به وجود آمده است.
گفتنی است دومین همایش سراسری کیفیت با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات،سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان ملی بهره وری، اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تعدادی دیگر از بانک ها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار شد.