تاپ خبر۲۴ : معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان  در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: با افتتاح این حساب و با حداقل موجودی ۵ میلیون ریال تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا می شود. به گزارش […]

تاپ خبر۲۴ : معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان  در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

و گفت: با افتتاح این حساب و با حداقل موجودی ۵ میلیون ریال تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی  با بیان این مطلب گفت: در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران به آن دسته از دانشجویانی که اقدام به افتتاح سپرده می کنند، تسهیلات مرابحه در قالب “کارت اعتباری” اعطا میشود.
وی افزود: برای افتتاح این حساب، حداقل موجودی مورد نظر  ۵ میلیون ریال است که می بایست به مدت سه ماه در سپرده قرار گیرد و پس از آن تا سقف ۵۰ میلیون ریال کارت اعتباری به متقاضی اعطا میشود.
وی در ادامه با تشریح عملکرد بانک شهر دربیست و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال سال سوم عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب است و خوشبختانه اقدامات خوبی برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پیش بینی شده است.
معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، با بیان اینکه در خصوص ارائه کارت های دانشجویی سه روش در نظر گرفته شده است افزود: NFC ، کارت ملی هوشمند و کارت های فیزیکی سه روش ارایه کارت به متقاضیان است.
وی با تاکید بر اینکه  درمجموع ۳۵ هزار و ۶۰۰  کارت به شیوه کارت ملی هوشمند تقاضا شده است ، افزود:  این اقدام برای اولین بار  با هماهنگی بانک مرکزی، سازمان ثبت احوال و بانک شهر به مرحله اجرا رسید و جایگزین بن کارت فیزیکی شد.
کیایی با بیان اینکه حدود ۵ هزارو ۴۳۳  نفر از طریق NFC و ما بقی کارت ها از طریق بن کارت فیزیکی پیش بینی شده است، گفت: پیش بینی ۲۰۰ هزار بن کارت صورت گرفته ولی طبق آخرین آمار ،ثبت نام دانشجویان برای استفاده از این شیوه، حدودا ۱۴۵هزار نفر بوده است.
معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر،با تاکید بر اینکه  امسال برنامه های خوبی برای ارایه به مردم صورت گرفته است، افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته باید در حدود ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه POS در مجموعه نمایشگاه نصب شود و تاکنون در حدود ۲ هزار و ۸۰۰  عدد از آن نصب شده و تحویل به مابقی غرف نیز بر اساس برنامه انجام می شود.
کیایی با اشاره به شرایط خاص نمایشگاه کتاب امسال و جابه جایی نمایشگاه به مصلی تصریح کرد: همه تدابیر لازم برای ارائه بهترین خدمات به مراجعان صورت گرفته تا شهروندان بدون هیچ مشکلی از این نمایشگاه استفاده کنند.
وی با اشاره به دستگاه های پیش بینی شده برای خدمات رسانی به مردم درنمایشگاه کتاب ۹۷، گفت: امسال حدودا ۵ دستگاه ATM سیار، ۳ دستگاه شهرنت ثابت و سیار  در محوطه، ۲۰دستگاه  ATM در داخل غرفه ها و سالن ها و شبستان ها  و  ۳۰ دستگاه وب کیوسک و در نظر گرفته شده است.