تاپ خبر۲۴: بانک سینا در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و کمک به رفع تنگناهای معیشتی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، نسبت به اعطای تسهیلات خرید خودروی حمل بار و مسافر اقدام می نماید. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای اهتمام به رفع محدودیت های اقتصادی مددجویان کمیته امداد […]

تاپ خبر۲۴: بانک سینا در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و کمک به رفع تنگناهای معیشتی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، نسبت به اعطای تسهیلات خرید خودروی حمل بار و مسافر اقدام می نماید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای اهتمام به رفع محدودیت های اقتصادی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و کمک به توسعه شبکه حمل و نقل روستایی، تاکنون نسبت به اعطای ۴۱۶ مورد تسهیلات خرید خودرو جهت حمل بار و مسافر در روستاها به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال اقدام کرده است.
این بانک همچنین به منظور کمک به توسعه اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته کشور در چارچوب تفاهم نامه های همکاری امضا شده با استانداری ها و بنیاد علوی نسبت به اعطای تسهیلات استغالزایی اقدام می نماید که تاکنون با تصویب ۳۹ مورد طرح در استانهای لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کردستان، کرمان (قلعه گنج)، سیستان و بلوچستان و ایلام به مبلغ بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال زمینه را برای اشتغال ۴۸۰ نفر ایجاد کرده است.
گفتنی است بانک سینا اقدامات گسترده ای را در زمینه ایفای مسئولیتهای اجتماعی آغاز کرده که ساخت مدرسه در منطقه قلعه گنج کرمان و اهدای دو دستگاه آمبولانس به مردم شهرستان های قلعه گنج و راز(خراسان شمالی)، امضای تفاهم نامه با ۱۶ استانداری کشور جهت حمایت از طرح های اشتغالزا، امضای تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی در همین راستا صورت گرفته است.