تاپ خبر۲۴: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک سینا به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره با حضور بیش از ۸۹ درصد سهامداران، روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد. مدیرعامل بانک سینا در این مراسم ضمن خیر مقدم به سهامداران، همکاران و مهمانان با اشاره به […]

تاپ خبر۲۴: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک سینا به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره با حضور بیش از ۸۹ درصد سهامداران، روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
مدیرعامل بانک سینا در این مراسم ضمن خیر مقدم به سهامداران، همکاران و مهمانان با اشاره به حضور خود در سمت مدیرعامل بانک از اواسط بهمن ماه ۱۳۹۳، خدمت در این بانک و حضور در جمع خانواده بانک سینا را مایه افتخار و مباهات دانست.
وی سپس با بیان اینکه تلاش های بسیاری در بانک سینا صورت می گیرد تا رضایت سهامداران و ذینفعان فراهم گردد؛ گفت: بر اساس صورت های مالی که به زودی قطعی و مصوب خواهد شد، سود مورد تعهد بانک، فراتر از انتظارات محقق شده و در نظر است تا از طریق اعطای تسهیلات به بخش های کم ریسک و دارای توجیه اقتصادی مناسب، سود عملیاتی بانک بیش از پیش افزایش یابد.
مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تحقق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده این بانک در سال ۹۳ مبنی بر افزایش سرمایه به ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرایی شده و به زودی مراحل ثبت قانونی آن نیز انجام خواهد شد که این امر می تواند توان و ظرفیت اعتباری بانک را در راستای حمایت از طرح های مولد و سرمایه گذاری در پروژه های پربازده اقتصادی ارتقا و بهبود بخشد و زمینه ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد و سودآوری بانک را فراهم آورد.
مهندس پیشرو افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شده در صدد هستیم با اصلاح ترکیب منابع، سپرده های ارزان قیمت و جاری بانک را تا پایان سال و از طریق توسعه خدمات بانکداری الکترونیک افزایش دهیم و از این نظر به هدف اصلی که کاهش قیمت و هزینه پول است دست یابیم و در کنار آن با انتقال شعب کم بازده به مراکز تجاری مولد و دارای توجیه اقتصادی مناسب، زمینه تحول در کسب وکار بانک را محقق سازیم.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های بانک سینا در بخش های مختلف از جمله در مخابرات نتیجه مناسبی به همراه داشته، تصریح کرد: با تلاش جمعی همکاران و با افزایش توان اعتباری بانک که از ناحیه افزایش سرمایه فراهم خواهد شد این نوید را به سهامداران می دهیم که سال درخشان تری پیش روی بانک سینا و مجموع سهامداران خواهد بود.
وی همچنین با بیان اینکه امیدوار است با اتکا به ۳۰ سال تجربه خدمت در نظام بانکی و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل بانک و سهامداران عمده، زمینه اعتلا و پیشرفت بانک و رضایت بیش از پیش خانواده بزرگ بانک سینا فراهم گردد، تصریح کرد: قطعا تلاش خواهد شد تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توان بانک به ویژه تجربیات همکاران به عنوان سرمایه اصلی بانک و تلفیق دانش بانکی و به کارگیری روش های حرفه ای در چارچوب قوانین و ضوابط بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک سینا را به عنوان بانکی تاثیرگذار در عرصه اقتصاد و بازار پول معرفی کنیم و قدمی بزرگ در راستای تحقق اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.
عباس کمرئی عضو جدید هیات مدیره بانک سینا که از مدیران با سابقه نظام بانکی است نیز گفت: امیدواریم در کنار هیات مدیره و با تلاش کارکنان بانک، اقدامات اساسی را در زمینه افزایش ثروت سهامداران، اعطای تسهیلات به مناطق محروم و کمک به توسعه اشتغال بر اساس چارچوب های نظام بانکی و سازمان بورس و اوراق بهادار در کنار توسعه و معرفی خدمات نوین در بانک شاهد باشیم.
پس از رسمیت یافتن جلسه، سابقه کاری کاندیداهای هیات مدیره بیان و سهامداران با اکثریت آرا، آقایان محمدرضا پیشرو و عباس کمرئی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک سینا انتخاب نمودند.