تاپ خبر۲۴: سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از شادا به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ در پی انتشار خبر کذبی در فضای مجازی مبنی بر این که “دارندگان سهام […]

تاپ خبر۲۴: سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از شادا به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ در پی انتشار خبر کذبی در فضای مجازی مبنی بر این که “دارندگان سهام عدالت نسبت به ثبت مشخصات خود باید به فوریت در سایتی به نشانی www.sahamedalat.com اقدام کنند” سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است و سایر سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارند.

بر این اساس تاکید می نماید: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص سهام عدالت تنها از طریق رئیس کل سازمان خصوصی سازی در گفتگو با رادیو و تلویزیون و نیز روزنامه و جراید و همچنین از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.

گفتنی است: سازمان خصوصی سازی این حق را برای خود مفروض می دارد که هر گونه اقدام غیرقانونی با اهداف سودجویانه تحت عنوان سهام عدالت را از مراجع قانونی پیگیری کند.