تاپ خبر۲۴ : بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای امسال، بالغ بر شش هزار و ۸۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به نهادهای حمایتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تا پایان مردادماه سال جاری ۹۵۵ میلیارد […]

تاپ خبر۲۴ : بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای امسال، بالغ بر شش هزار و ۸۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به نهادهای حمایتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تا پایان مردادماه سال جاری ۹۵۵ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پس انداز اشتغال در شش هزار و ۸۶۹ فقره از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

پرداخت پنج هزار و ۷۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۷۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال و ۳۰۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال، بخشی از تسهیلات پرداخت شده بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مدت بوده است.

همچنین ۸۱۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۹۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، ۱۰۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بهزیستی به ارزش شش میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و ۵۵۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال اعطا شده است.

۱۱۰ میلیون ریال تسهیلات هم در بخش مشاغل خانگی بنیاد شهید تخصیص یافته است.