تاپ خبر۲۴:استقلال و اف.ث‌.سئول در حالی حریف هم می‌شوند که در پیکارهای خانگی و خارج از خانه لیگ قهرمانان هریک صاحب رکورد هستند.  یک بررسی آماری اجمالی نشان می‌دهد استقلال که روز گذشته در تایلند ۲ بر یک بوریرام یونایتد را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست داد، در پیکارهای «خارج از […]

تاپ خبر۲۴:استقلال و اف.ث‌.سئول در حالی حریف هم می‌شوند که در پیکارهای خانگی و خارج از خانه لیگ قهرمانان هریک صاحب رکورد هستند.

 یک بررسی آماری اجمالی نشان می‌دهد استقلال که روز گذشته در تایلند ۲ بر یک بوریرام یونایتد را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست داد، در پیکارهای «خارج از خانه» این مسابقات در فصل جاری هیچگاه «نباخته» است.

به گزارش فارس، تیم امیر قلعه‌نویی در مرحله گروهی این لیگ سه بازی خارج از خانه مقابل الریان قطر (تساوی ۳ بر ۳)، الهلال عربستان (برد ۲ بر یک) و العین امارات (برد یک بر صفر) کسب کردند.

در مرحله یک شانزدهم آبی‌پوشان خارج از خانه ۴ بر ۲ الشباب امارات را مغلوب کردند و روز گذشته نیز در ورزشگاه خانگی تیم تایلندی ۲ بر یک برنده شدند.

*رکورد جالب اف.ث‌.سئول

اگر استقلالی‌ها اکنون به رکورد «نباختن در بازی‌های خارج از خانه‌»‌خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌بالند، اف.ث‌.سئول حریف کره‌ای و قدرتمند هفته آینده آنها نیز در بازی‌های خانگی‌ امسال خود در همین مسابقات،‌ نیز رکورد جالبی دارد.

این تیم طبق آمار در بازی‌های خانگی‌اش «هرگز» نباخته است.

بر همین اساس سئولی‌ها درمرحله گروهی و در زمین خود ۵ بریک جیانگو سیتی چین را شکست دادند،‌۲ بر یک از سد ولگاتا ژاپن عبور کردند و مقابل بوریرام یونایتد ۲ بر ۲ مساوی کردند.

در مرحله یک شانزدهم ۳ بر یک بجینگ چین را مقابل چشمان تماشاگران خودی شکست دادند و در یک چهارم نهایی نیز یک بر صفر از سد الاهلی عربستان عبور کردند.

*ابهام نتیجه دیدار دو تیم

با توجه به وجود چنین رکوردهای در دو تیم ایرانی و کره‌ای، هم اکنون این موضوع مطرح است که برنده بازی هفته آینده به سود کدامیک خواهد بود؟‌ آیا استقلالی که خارج از خانه هیچگاه در لیگ قهرمانان امسال نباخته،‌رکوردش را همچنان حفظ خواهد کرد یا آنکه موفقیت از آن سئولی خواهد شد که برابر تماشاگرانش با باخت بیگانه شده است؟!

به این سئوال مصاف دو تیم به طور قطع پاسخ خواهد داد.

این پیکار که دیدار رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی خواهد بود، چهارشنبه آینده در ورزشگاه «جام جهانی»‌ سئول انجام خواهد شد.