تاپ خبر۲۴:همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت. همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته […]

تاپ خبر۲۴:همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت.
همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، که با برپایی ۴ غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می دهد، با استقبال بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان، روزهای شلوغی را در نمایشگاه سپری می کند.
همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش سیم کارت دانشجو، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت Usim ((۴G، ارائه خدمات ۳G و ۴G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم کارت های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه، آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند از سرویس «وای فای آفلودینگ» که در نمایشگاه راه اندازی شده است استفاده کنند.
تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با نصب ۶ آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه داشته است. بازدیدکنندگان از طریق مجموعه این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه استفاده کنند.
همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران ادامه دارد.