تاپ خبر۲۴: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، استقبال مردم از شهر آفتاب را دلیل رضایتمندی آنان دانست و گفت: عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران و موفقیت آن در انجام این ماموریت، تحسین‌برانگیز است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی […]

تاپ خبر۲۴: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، استقبال مردم از شهر آفتاب را دلیل رضایتمندی آنان دانست

و گفت: عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران و موفقیت آن در انجام این ماموریت، تحسین‌برانگیز است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، با بیان این ‌که حضور بی‌سابقه مردم در مکان جدید نمایشگاه کتاب، برای همه مسئولان قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: مردم در این مجموعه جدید فراتر از پیش‌بینی‌ها حضور یافتند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، با بیان این ‌که اقدام شهرداری و بانک شهر در ایجاد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تحسین برانگیز بوده است، تصریح کرد: عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران و موفقیت آن در انجام این ماموریت، باعث افتخار است.

وی با تاکید بر این ‌که تاکنون هیچ نوع شکایتی از نحوه خدمات‌رسانی بانک شهر اعلام نشده است، گفت: همه مردم و غرفه‌داران اذعان دارند که این بانک، بهتر از سایر بانک‌های عامل، خدمات ارایه کرده است.