تاپ خبر۲۴:رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر از استقبال شهروندان از دستگاه‌های خودبانک(VTM) خبر داد و گفت: دستگاه‌های خودبانک(VTM) برای نخستین بار از سوی بانک شهر با قابلیت ارائه همه خدمات بانکی به شهروندان راه‌اندازی شد. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با اشاره به […]

تاپ خبر۲۴:رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر از استقبال شهروندان از دستگاه‌های خودبانک(VTM) خبر داد و گفت: دستگاه‌های خودبانک(VTM) برای نخستین بار از سوی بانک شهر با قابلیت ارائه همه خدمات بانکی به شهروندان راه‌اندازی شد.
به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک در دنیای امروز اظهار کرد: با توجه به توسعه تکنولوژی و فضاهای مجازی، امکان کم کردن مراجعه حضوری مشتریان و سپردن آن‌ها به سیستم پاسخگوی خودکار، در کنار کاهش فرسایش اسکناس و انجام بسیاری از نقل و انقالات به صورت مجازی از ضرورت‌های زندگی امروز است که موجب بسیاری از صرفه‌جویی‌های اقتصادی می‌شود.
وی با بیان این‌ که با تبدیل شدن ابزار فیزیکی به ابزار مجازی، مشتریان تمایل کمتری به حضور در شعب دارند، افزود: در چنین شرایطی بانک شهر به عنوان نخستین بانک موفق شد تا نسلی دیگر از دستاوردهای بانکداری الکترونیک را با عنوان ( VTM) “خودبانک” معرفی کند که به این وسیله شهروندان این امکان را خواهند داشت تا بدون نیاز به حضور در شعبه، همه خدمات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.
رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر در ادامه خاطر‌نشان کرد: بانک شهر با راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت که قابلیت ارائه همه خدمات بانکی را به صورت ۲۴ساعته دارد، نخستین بانک معرف این دستگاه‌‌ها با عنوان “خودبانک” است.
فخیمی با بیان این‌که دستگاه‌های “خودبانک”، شعبه‌اى از بانک در محل کار و یا زندگی شهروندان است، افزود: هم اکنون این دستگاه‌ها قابلیت ارائه خدماتی همچون افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی را دارد.
وی ارتباط مستقیم مشتریان با رئیس شعبه مجازی را از مزایای”خودبانک”(VTM) دانست و تصریح کرد: از این طریق مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط بوده و می‌تواند درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری و در طول ساعات شبانه‌روز انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی بانک شهر رونمایی شده است.
به گفته رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با استفاده از دستگاه‌های “خودبانک” که در ایران برای اولین بار عملیاتی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، امکان استفاده از فناوری کنفرانس از راه دور‌، تعامل بین مشتری و فرد مستقر در شعبه مجازی بانک برقرار می‌شود.
فخیمی با اشاره به استقبال شهروندان از دستگاه‌های “خودبانک” بانک شهر، خاطرنشان کرد: به دلیل خدمات گسترده این دستگاه‌ها و رضایت شهروندان، برخی بانک‌ها نیز پس از بانک شهر اقدام به راه‌اندازی آن کرده‌اند و در آینده نزدیک شاهد گسترش تعداد “خودبانک”‌های بانک شهر(VTM) در سراسر کشور خواهیم بود