تاپ خبر۲۴: جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، از اقدامات حوزه هنری و توجه جدی به موضوع سند چشم انداز قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، نشست مشترک اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و مجید مصلحی دبیر جشنواره هنری ایران آینده در افق ۱۴۰۴ […]

تاپ خبر۲۴: جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، از اقدامات حوزه هنری و توجه جدی به موضوع سند چشم انداز قدردانی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، نشست مشترک اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و مجید مصلحی دبیر جشنواره هنری ایران آینده در افق ۱۴۰۴ روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه در محل کار معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

دبیر جشنواره هنری ایران آینده با اعلام این خبر گفت: جلسه خوبی بین رئیس حوزه هنری و معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با چگونگی تبین و ترویج هنری سند چشم انداز برگزار شد.

مصلحی ادامه داد: رئیس حوزه هنری دراین دیدار گزارش کاملی از مجموعه اقداماتی که تا کنون پیرامون موضوع سند چشم انداز ایران در افق ۱۴۰۴ انجام شده است ارائه کرد.

وی با اشاره به قدردانی جهانگیری از اقدامات حوزه هنری نسبت به توجه جدی به موضوع سند چشم انداز افزود: معاون اول رئیس جمهور از این اقدام حوزه هنری برای همراه کردن هنرمندان کشور تشکر کرد و انجام این حرکت فرهنگی هنری را مثبت دانست.

دبیر جشنواره ایران آینده از نتایج مثبت این نشست خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شد در نشست های آتی در خصوص این رویداد فرهنگی هنری بررسی و کارشناسی بیشتری صورت بگیرد و در زمینه مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی کشور برای برگزاری منسجم این جشنواره مذاکره شود.

جشنواره هنری ایران آینده در افق ۱۴۰۴ با هدف تبیین و ترویج هنری سند چشم انداز نظام در سال جاری توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با حمایت سازمان ها و نهادهای ذیربط در سراسر کشور برگزار خواهد شد