تاپ خبر۲۴: نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب از سوی هنرمندان، علاقمندان و هنردوستان مواجه شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در پی استقبال بسیار خوب […]

تاپ خبر۲۴: نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب از سوی هنرمندان، علاقمندان و هنردوستان مواجه شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در پی استقبال بسیار خوب علاقمندان از این جشنواره، قصد دارد علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره، آثار این عزیزان را نیز خریداری کند. وی ادامه داد: همچنین این بانک قصد دارد در جهت حمایت و ایجاد انگیزه در علاقمندان، پس از اتمام جشنواره و اعلام نتایج، زمینه را برای اکران عمومی آثار برگزیده، در یکی از سالن‌های سینمای تهران، مهیا کند. رفیعی ضمن اعلام آماری از استقبال علاقمندان از این جشنواره ادامه داد: تا این لحظه، ۴۲۰ نفر برای ارسال آثار خود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴ فیلم کوتاه و ۲۴ ایده بسیار خوب در بخش ویژه به دبیرخانه ارسال شده‌است.
وی افزود: این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در ۳ بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌ ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد آغاز به کار کرد. وی در مورد مهلت ارسال آثار ، شرایط و جوایز این جشنواره تصریح کرد: مهلت ارسال نسخه نهایی آثار، همراه با عکس کارگردان برای دبیرخانه جشنواره، تا پایان اَمُرداد ۱۳۹۴است. زمان آثار ارائه شده بیش از ۱۸۰ ثانیه نباشد و همچنین طرح و ایده اثر باید در یک صفحه A4 ارائه شود. به نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین در بخش جنبی جشنواره به ۳ ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۱ و ۸۲۸۹۳۰۳۰-۰۲۱ تماس و یا به سایت http://www.pasargadfilmfest.ir/ مراجعه فرمایند.