تاپ خبر۲۴: عضو کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب، با اشاره به موفقیت بانک شهر در عاملیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: خواهان حضور این بانک در نمایشگاه‌های استانی هستیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، سیدمحمد حسینی عضو کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب، با اشاره به تلاش و […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب، با اشاره به موفقیت بانک شهر در عاملیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: خواهان حضور این بانک در نمایشگاه‌های استانی هستیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، سیدمحمد حسینی عضو کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب، با اشاره به تلاش و مدیریت جهادی شهرداری و بانک شهر در ایجاد مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، گفت: خوشبختانه حضور بی‌سابقه مردم در این نمایشگاه که حتی دو برابر حضور در مصلی بوده، دلگرمی ناشران را فراهم کرده است.

مدیرعامل تعاونی ناشران قم، با تاکید بر این ‌که تاکنون هیچ‌گونه اختلالی در نظام پولی ناشران وجود نداشته است، تصریح کرد: بسیاری از ناشران، سال‌های قبل با قطعی وسیع دستگاه‌های کارتخوان رو به رو بودند که این معضل با تلاش‌های بی‌وقفه بانک شهر رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت بانک شهر و رضایتمندی مردم، خواهان حضور این بانک در نمایشگاه‌های استانی هستیم.