تاپ خبر۲۴:   ۴۸ نماینده از ۱۵ کشور دنیا در سایه فضای باز سیاسی دولت تدبیر و امید و چشم انداز روشن دوران پساتحریم، برای حضور در اجلاس آپراکا و همایش توانمندسازی زنان به میزبانی بانک کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، ‌استقبال چشمگیر کشورهای […]

تاپ خبر۲۴:   ۴۸ نماینده از ۱۵ کشور دنیا در سایه فضای باز سیاسی دولت تدبیر و امید و چشم انداز روشن دوران پساتحریم، برای حضور در اجلاس آپراکا و همایش توانمندسازی زنان به میزبانی بانک کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، ‌استقبال چشمگیر کشورهای عضو اتحادیه آپراکا از شرکت در شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش توانمندسازی زنان به میزبانی بانک کشاورزی ، بیانگر تاثیر مثبت نتایج مذاکرات و لغو تحریم ها در دولت تدبیر و امید است و افزایش قابل توجه تعداد درخواست ها برای شرکت در اجلاس امسال در مقایسه با سنوات گذشته ، می تواند محکی برای ارزیابی فضای مثبت پساتحریم و تغییر رویکرد جهانی نسبت به جمهوری اسلامی ایران باشد.

بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی به عنوان تنها نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران در این اتحادیه بین المللی ، ۱۵ تا ۱۸ مهرماه امسال میزبان نمایندگان کشور های حوزه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود تا بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در قبال تحقق اهدافی چون استقرار امنیت غذایی، ریشه کنی فقر ، توانمندسازی زنان و توسعه پایدار جوامع محلی به انجام رساند.

این گزارش می افزاید ‌شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش توانمندسازی زنان به میزبانی بانک کشاورزی، در مرکز آموزشی رفاهی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار خواهد شد .

شایان ذکر است اعضای اتحادیه بین المللی آپراکا  تا ۱۵ شهریورماه مهلت دارند تا درخواست خود را برای شرکت در این اجلاس به دبیرخانه اجلاس واقع در اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ارسال کنند.