تاپ خبر۲۴: نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از عملکرد بانک شهر در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران، بر لزوم استفاده از الگوی این بانک در توسعه حمل و نقل عمومی تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل دوستی با […]

تاپ خبر۲۴: نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از عملکرد بانک شهر در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران، بر لزوم استفاده از الگوی این بانک در توسعه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل دوستی با اشاره به فعالیت شهرداری و شورای شهر در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو، اظهار کرد: عملکرد بانک شهر در زمینه حمایت از کلانشهرها و پروژه‌های حمل و نقل عمومی، قابل تحسین است و می‌تواند به عنوان الگویی سازنده در بانک مرکزی مطرح و در سایر بانک‌ها نیز انجام شود.
وی با اشاره به کمبود بودجه‌های دولتی در تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مشکلات شهرداری‌ها در این زمینه تصریح کرد: در چنین شرایطی بانک شهر در ساخت خطوط ۶ و ۷مترو مشارکت جدی داشت و این اقدام می‌تواند به شهرداری کمک کند تا روند ساخت مترو سرعت یابد.
دوستی در ادامه با تاکید بر اهمیت لزوم مشارکت‌ بانک‌ها در این حوزه افزود: بانک‌ها می‌توانند این اقدام بانک شهر را الگو قرار دهند تا به این ترتیب بتوان در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی بیشتر فعالیت کرد، چرا که در غیر این صورت نه فقط در تهران بلکه در آینده در تمام کلانشهرهای کشور مشکل حمل و نقل خواهیم داشت.