تاپ خبر۲۴:‌مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تدوین استراتژی‌های جدید برای ارتقا و افزایش رضایت مشتریان وبازدهی نمایندگی‌ها خبردادوگفت: ‌با همکاری اعضای انجمن صنفی نمایندگی‌های مناطق کشور این استراتژی‌ها به بهترین شکل اجرایی خواهد شد. مهندس هاشم یکه زارع در دیدار اعضای انجمن صنفی نمایندگی های مناطق کشور، با بیان این مطلب گفت: نمایندگی های […]

تاپ خبر۲۴:‌مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تدوین استراتژی‌های جدید برای ارتقا و افزایش رضایت مشتریان وبازدهی نمایندگی‌ها خبردادوگفت: ‌با همکاری اعضای انجمن صنفی نمایندگی‌های مناطق کشور این استراتژی‌ها به بهترین شکل اجرایی خواهد شد.

مهندس هاشم یکه زارع در دیدار اعضای انجمن صنفی نمایندگی های مناطق کشور، با بیان این مطلب گفت: نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خط مقدم ارتباط ما با مشتریانند و باید تکریم آنها سر لوحه امور قرار گیرد.
وی تصریح کرد: صاحبان امتیاز نمایندگی ها درخصوص ارایه خدمات گارانتی و چرخه آن با موازی کارهایی رو به رو هستند که باید فرآیندها به نحوی متمرکز شود تا ارایه خدمات برای آن‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد.
یکه زارع تاکیدکرد: رضایت مشتریان و افزایش این شاخص در گرو ارتقای سطح رضایت مندی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش است که در این زمینه برنامه هایی را تدوین خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: ‌ما به نمایندگی ها اعتماد کاملی داریم و آنان برای ارتقای تصویر ذهنی ایران خودرو در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان بر برگزاری این گونه دیدارها و نشست ها برای رسیدن به یک راه‌کار مناسب و کسب نظرات صاحبان این حرفه تاکیدکرد.
گفتنی است، در این دیدار راه‌کارهای افزایش شاخص رضایت مشتری و مسایل خدمات پس از فروش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.