تاپ خبر۲۴: معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ودرمان این سازمان در سال جاری خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی […]

تاپ خبر۲۴: معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ودرمان این سازمان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین متقاضیان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش نیرو جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی WWW.Tamin.ir یا estekhdami.tamin.ir نسبت به ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ٢۴/ ١٢/ ٩۵ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ٣٠ /١٢/ ٩۵ اقدام کنند.
اردلان در ادامه گفت: متقاضیان استخدام درسازمان تامین اجتماعی، شرایط عمومی و اختصاصی و عناوین شغلی را به دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام کنند.
وی افزود: داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان معتبر و قابل استناد است.