تاپ خبر۲۴:استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد، امسال نیز در تهران در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ برگزار شد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد […]

تاپ خبر۲۴:استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد، امسال نیز در تهران در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ برگزار شد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کردند، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده ای را اجرا کرد.

افراد شرکت کننده در این رویداد تقریبا ۱۲۰ نفر بودند و شرکت سونی موبایل نیز به عنوان یکی از حامیان استارتاپ ویکند در این مراسم حضور داشت. این شرکت با هدف حمایت از ایده پردازان  و تولیدکنندگان اپلیکشن در حوزه موبایل پا به این عرصه نهاد و جدیدترین محصول خود یعنی Xperia Z Ultra را در اختیار شرکت کنندگان برای اجرای اپلیکشن های آن ها در اخنبارشان گذارد.

از ویژگی­های اصلی این تلفن هوشمند فوق باریک می­توان به نمایشگر  ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display و موتور پردازش تصویر X-Reality™ ،  ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار و ضربه و همچنین پردازشگر چهار‌ هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۰ با سرعت ۲.۲ گیگاهرتزی اشاره کرد. کمپانی سونی قرار است برای اولین بار و در این مراسم از این تلفن فوق هوشمند خود پرده برداری کند و آن را در اختیار کارآفرینان  قرار دهد.

علاقمندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی http://www.sonymobile.com/ir مراجعه نمایند.