تاپ خبر۲۴:مراسم رسمی رونمایی از گوشی LG G2 شب گذشته با حضور مدیران شرکت ال جی و اصحاب رسانه در هتل آزادی تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ در این مراسم کریس جانگ مدیر عامل شرکت ال جی در ایران اعلام کرد: استقبال و علاقه مردم ایران از این محصول جدید برای ما […]

تاپ خبر۲۴:مراسم رسمی رونمایی از گوشی LG G2 شب گذشته با حضور مدیران شرکت ال جی و اصحاب رسانه در هتل آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ در این مراسم کریس جانگ مدیر عامل شرکت ال جی در ایران اعلام کرد: استقبال و علاقه مردم ایران از این محصول جدید برای ما قابل پیش بینی نبود.

وی گفت: ابتدا ما یک جشنواره مقدماتی برای این محصول در ایران برگزار کردیم تا به معرفی آن  بپردازیم و این موضوع باعث شد تا علاقمندان ۳ روز برای خرید این گوشی در بازار قائم تهران منتظر خرید آن بمانند.

وی گفت: این افراد نه تنها از تهران بلکه از تمام نقاط ایران خود را به این محل رسانده بودند تا جزو اولین کسانی باشند که به تکنولوژی برتر ال جی دسترسی پیدا می کنند. وی افزود: این استقبال از گوشی جدید ال جی برای ما قابل پیش بینی نبود و ما را برای ادامه این راه و ورود محصولات جدیدتر به ایران دلگرم کرد.

در ادامه ۱۰ خصوصیات برتر این گوشی را می توانید بخوانید:

قدرت و پویایی در G2

این گوشی هوشمند با Galaxy S4 سامسونگ و iPhone بعدی رقابت می‌کند.

کلیدهای کنترل در پشت G2

در گوشی هوشمند جدید کلیدها، مانند کلیدهای کنترل صدا، به پشت منتقل شده است. به گفتۀ ال‌جی، گوشی‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و دسترسی به کلیدهای کنار سخت‌تر. با منتقل کردن کلیدها به پشت، دسترسی با انگشت سبابه راحت‌تر می‌شود و هنگام تنظیم صدا در تماس‌های صوتی، گوشی کمتر به زمین می‌افتد.

صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچ G2

صفحه‌نمایش ال‌جی G2 به طور مورب ۵٫۲ اینچ (۱۳٫۲ سانتی‌متر) است که از بسیاری از گوشی‌های پیشگام بزرگ‌تر است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل G2

دوربین ۱۳ مگاپیکسل G2 به فناوری تثبیت تصویر برای ثبت نماهای بهتر در نور کم و با کمترین مات‌شدگی مجهز است.

ال‌جی صدای خوب در این گوشی را نیز تضمین می‌کند.

دوربین دوگانه  G2

با G2 شما می‌توانید خودتان را در تصویر ببینید؛ حتی اگر پشت دوربین باشید. قابلیت دوربین دوگانه/ضبط دوگانه به شما امکان می‌دهد تا به طور هم‌زمان دوربین جلو و پشت را فعال کنید. بنابراین، شما می‌توانید از خود و سوژه‌تان هم‌زمان عکس بگیرید.

حرکت دوضربه‌ای  G2

با دو ضربه بر روی G2 به آرامی و بدون برداشتن یا فشار کلید خاموش/روشن نمایشگر گوشی بیدار می‌شود. به گفتۀ ال‌جی، G2 این حرکت را حس می‌کند و نمایشگر را روشن می‌کند.

پردازندۀ چهارهسته‌ای در G2

G2 به پردازندۀ چهارهسته‌ای ۲٫۲۶ گیگاهرتز کوالکوم S800، نمایشگر تمام اچ‌دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) و ابعاد (۸٫۹×۷۰٫۹×۱۳۸٫۵ میلی‌متر) مجهز است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد.

سیستم‌عامل و رنگ

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۴٫۲٫۲ (Jelly Bean) اجرا می‌شود و در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

جاه‌طلبانه‌ترین تلفن همراه

جونگ-سئوک پارک، رئیس ارتباطات موبایلی ال‌جی، می‌گوید: «تعریف ما از ابتکار در عصر حاضر فناوری‌ای است که بازتابی حقیقی از مشتریان باشد.»

او G2 را به عنوان جاه‌طالبانه‌ترین تلفن همراهی توصیف کرد که توسط یک شرکت کره‌ای تولید شده است.

به گفتۀ ال‌جی، طراحی گوشی هوشمند همراه با تحقیق در سبک زندگی نشان داد که مردم طراحی ارگونومیک، عملکردهای کاربردی و تعامل پیشرفته را می‌‌خواهند.

دسترسی

عرضۀ این گوشی جدید طی دو ماه آینده، ابتدا از بازار وطنی خود، کرۀ جنوبی، آغاز می‌شود. قیمت G2 در زمان عرضه هنوز اعلام نشده است.