تاپ خبر۲۴:مراسم گرامیداشت شصت و یکمین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران برگزار و از جمعی از کارکنان بازنشسته  تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که با حضور عرفانی و ربیع‌زاده رئیس و عضو هیأت مدیره و جمع کثیری از همکاران شاغل و بازنشسته برگزار شد،  عرفانی طی سخنانی با اشاره به تاریخچه این بانک […]

تاپ خبر۲۴:مراسم گرامیداشت شصت و یکمین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران برگزار و از جمعی از کارکنان بازنشسته  تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور عرفانی و ربیع‌زاده رئیس و عضو هیأت مدیره و جمع کثیری از همکاران شاغل و بازنشسته برگزار شد،  عرفانی طی سخنانی با اشاره به تاریخچه این بانک گفت: بانک صادرات ایران که هم اینک ۶۱ سالگی‌اش را پشت سر گذاشته بانک پرافتخاریست که در خاطرات همه ایرانیان جایگاه و نقش خاصی داشته و همگان  با آن آشنا هستند.

وی افزود: شاید آن روز که مؤسسین این بانک به ویژه مرحوم مفرح در ۱۵ شهریور سال ۳۱ این بانک را با سرمایه اولیه ۲۰ میلیون ریال که ۵۰% آن پرداخت شده بود به ثبت رساندند تصور نمی‌کردند این شجره طیبه با نیت خدمت به مردم و آبادانی کشور در کمتر از دو دهه به یکی از بانک‌های پرافتخار کشور تبدیل شود.

عرفانی افزود: بی‌شک صنعت بانکداری کشور مرهون و مدیون کسانی است که در تأسیس و شکل‌گیری بانک صادرات ایران نقش ایفا کرده‌اند چرا که با تأسیس این بانک تحولی در این صنعت رخ داد و بانک‌های دولتی آن زمان که این‌ بانک تازه‌تأسیس را رقیبی برای خود قلمداد نمی‌کردند به شدت احساس نگرانی کردند.

در ادامه مراسم ربیع زاده عضو هیأت مدیره نیزدر سخنانی گفت: بانک صادرات ایران از ۶۱ سال پیش تاکنون به حیات پربرکتش ادامه داده و توانسته سال‌های سال در اقتصاد کشور و نیز عرصه بین‌المللی بدرخشد که این موفقیت جز با تلاش و همت تک‌تک همکاران شاغل و بازنشسته امکان‌پذیر نبوده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود عرق و تعصب سازمانی در میان همکاران و حتی خانواده‌های آن‌ها گفت: این تعلق سازمانی همان چیزی است که ما را در عرصه رقابت به جلو خواهد برد. در این خصوص همکاران بازنشسته این بانک نمونه و مصداق کار ملی هستند که حتی پس از بازنشستگی و جدایی ظاهری از سازمان همچنان خود را عضو این بانک دانسته و در عرصه‌های مختلف اجتماع به عنوان کارمندی فعال و کوشا برای بانک کار می‌کنند.