تاپ خبر۲۴: رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور در جمع کارکنان بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیت درست در انجام امور تصریح کرد: سعی داشته باشیم تا از فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در برنامه تلویزیونی […]

تاپ خبر۲۴: رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور در جمع کارکنان بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیت درست در انجام امور تصریح کرد: سعی داشته باشیم تا از فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در برنامه تلویزیونی “درس‌هایی از قرآن” که در سالن اجتماعات ستاد مرکزی بانک شهر و با حضور کارکنان این بانک برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سلامت در فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: مراقبت از خود در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هر معامله‌ای، چه مشتری را انتخاب می‌کنیم و در مقابل هزینه که پرداخت می‌شود چه چیز به دست می‌آوریم.
وی با بیان این‌ که نیت در انجام هر کاری بسیار حائز اهمیت است، افزود: سعی کنیم تا با نیت درست در امر خیر کوشا باشیم و در هر کاری، حضور وجدان را در نظر بگیریم.
حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در ادامه، با تاکید بر اهمیت خدمتگزاری به خلق به منزله گره‌گشایی، خطاب به کارکنان بانک شهر اظهار کرد: تا روزی که در سمت خدمت به مردم هستید، تلاش کنید تا منشا اثر و خیر باشید، چرا که انجام وظیفه صرف، عمل به بایدهاست اما آنچه برای افراد ذخیره می‌شود، انجام عمل با نیت صحیح و خیرخواهانه است.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این ‌که نباید به وضع موجود قانع باشیم، گفت: به جای آن‌ که با نگاه به گذشته در جستجوی آن باشیم که چه کاری انجام دادیم، باید ببینیم که در آینده چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم و از این رو نباید به وضع موجود قانع باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: دادن قرض به مردم و انجام کار خلق خداوند، بسیار ثواب دارد و کسانی ‌که در چنین جایگاهی هستند باید شکرگزار این عنایت خداوند باشند.
حجت‌الاسلام قرائتی با بیان این ‌که هیچکس بهتر از خود انسان به خوب و بد عملش آگاه نیست، افزود: وجدان هم در دنیا و هم در آخرت وجود دارد و باید از تمام فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به خلق خداوند به عنوان یک عبادت بهره‌ بگیریم.