تاپ خبر۲۴ : نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر نوع تصمیم سازمان تامین اجتماعی که در جهت کمک به تولید باشد کاری بسیار عقلایی است، گفت: از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان توسط تامین اجتماعی به شدت استقبال می کنیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از […]

تاپ خبر۲۴ : نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر نوع تصمیم سازمان تامین اجتماعی که در جهت کمک به تولید باشد کاری بسیار عقلایی است، گفت: از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان توسط تامین اجتماعی به شدت استقبال می کنیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر غلامرضا کاتب در این خصوص اظهار داشت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای باعث می‌شود تا برخی از کارفرمایانی که حق بیمه کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنند، از مشوقی قانونی استفاده کنند.
وی افزود: با چنین طرحی در واقع کارفرمایان تشویق می‌شوند که مطابق با قانون به تکالیف خود در قبال کارگران عمل کنند و سازمان تأمین اجتماعی نیز با دریافت حق بیمه می‌تواند خدمات مناسبتری را به کارگران ارائه دهد.
دکترکاتب گفت: نگاه سازمان تامین اجتماعی به این مسئله بسیار ارزشمند است و در حمایت از کالای ایرانی برای واحدهای تولیدی موثر است.
وی افزود: اقدامات تشویقی سازمان تامین اجتماعی در خصوص کارفرمایان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب‌تر و حمایت همه جانبه از کارفرمایان به‌ویژه بخشودگی جرایم مالی آنها، آرامش روانی را در حوزه‌های مختلف اقتصادی ایجاد می کند.