تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران با هدف تسریع در انجام فعالیت های مالی و بانکی مشتریان به زودی ۵٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری را در سراسر کشور فعال خواهد کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان […]

تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران با هدف تسریع در انجام فعالیت های مالی و بانکی مشتریان به زودی ۵٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری را در سراسر کشور فعال خواهد کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان ایجاد ۵٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری را در دستور کار قرار داده است. بر این اساس متقاضیان و مشتریان می توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکی همچون نحوه دریافت تسهیلات، استفاده از خدمات الکترونیکی و… از خدماتی از قبیل: بیمه، خدمات ارزی و صرافی، کارگزاری بورس و… برخوردار گردند.
این گزارش حاکی است با توجه به گستردگی شبکه بانک صادرات ایران ارایه این نوع خدمات به عنوان نهضت و خیزشی در خدمات مالی و بانکی خواهد شد و کمک موثری به سرمایه گذاران در اقصی نقاط کشور در انجام فعالیت های اقتصادی محسوب می شود.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن ٢۶٠٠ شعبه در اقصی نقاط کشور و برخورداری از گسترده ترین شعبه در عرصه بین الملل با راه اندازی این واحد در پی آن است تا بیشترین خدمات بانکی ومالی را به متقاضیان بخصوص در استانها و مناطق مختلف ارایه نماید.
گفتنی است در نخستین گام، شعبه پونک این بانک به سامانه های مربوطه تجهیز و در ٨ مرداد ماه از آن رونمایی و در آینده نزدیک نیز۵٠٠ شعبه دیگر تجهیز خواهند شد .