تاپ خبر۲۴ : بانک ملت با همکاری شرکت بیمه ما و با هدف پاسخگویی به نیاز بخش مهمی از جامعه یعنی بانوان شاغل و خانه دار، به ارائه بسته جدیدی از محصولات و خدمات بانکی و بیمه ای در قالب طرح پرنیان اقدام کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، بانوان شاغل و خانه […]

تاپ خبر۲۴ : بانک ملت با همکاری شرکت بیمه ما و با هدف پاسخگویی به نیاز بخش مهمی از جامعه یعنی بانوان شاغل و خانه دار، به ارائه بسته جدیدی از محصولات و خدمات بانکی و بیمه ای در قالب طرح پرنیان اقدام کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، بانوان شاغل و خانه دار با داشتن یا افتتاح سپرده کوتاه مدت ویژه یا بلندمدت با حداقل موجودی ۱۰۰ میلیون ریال نزد هریک از شعب این بانک می توانند از مزایای طرح پرنیان بهره مند شوند.
امکان خرید بیمه نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و بدون نیاز به انجام معاینات پزشکی، امکان سرمایه گذاری بلندمدت تا ۳۰ سال از طریق واریز تدریجی و دریافت سود علی الحساب ۱۶ درصد به صورت تضمینی، دریافت سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری تا سقف ۹۰ درصد و امکان استفاده از تسهیلات کارت اعتباری تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده گذاری و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون ضامن، بخشی از مزایای طرح پرنیان بانک ملت است.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برنامه توسعه و تکمیل طرح پرنیان را با توجه به تجارب قبلی خود، در دست اقدام دارد که به زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.