تاپ خبر۲۴: ستاد اربعین حسینی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای تابعه با برپایی ۱۷ ایستگاه مربوط به سازمان های تابعه، بانک ها و بیمه ها و سه ایستگاه مشترک در مرز مهران، به صورت گسترده به زائرین اربعین امام حسین (ع) به ارایه خدمات می پردازد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل […]

تاپ خبر۲۴: ستاد اربعین حسینی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای تابعه با برپایی ۱۷ ایستگاه مربوط به سازمان های تابعه، بانک ها و بیمه ها و سه ایستگاه مشترک در مرز مهران، به صورت گسترده به زائرین اربعین امام حسین (ع) به ارایه خدمات می پردازد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، تاکنون بیش از یک میلیون وعده غذای گرم از محل کمک ها و نذورات کارکنان وزارت اقتصاد بین زائرین در سه نوبت توزیع شده و شعبه سیار بیمه آسیا در نقاط مرزی کشور حضور دارد، همچنین استقرار ۳۲ ایستگاه ورودی و خروجی گمرک جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی (ع) از سایر اقدامات ستاد کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی است.
این گزارش حاکی است، بانک های صادرات، ملی، قرض الحسنه مهر ایران، تجارت، ملت، کشاورزی، سپه به منظور رفاه حال و تسهیل در خدمات بانکی زائرین حسینی (ع)، نسبت به تدارک و جانمایی دستگاه های خودپرداز سیار در پایانه های مرزی مهران، چذابه و شلمچه اقدام نموده اند.
بر اساس این گزارش بالاترین تعداد خودپرداز را بانک قرض الحسنه مهر با ۵ دستگاه خودپرداز را در پایانه مرزی مستقر کرده است.
این گزارش حاکی است، دستگاه های خودپرداز بانک های مذکور، برای ارایه کلیه خدمات ریالی چون دریافت وجه نقد و انجام تراکنش های شتابی، موقعیت نمایی شده اند.
بنا بر این گزارش، تا ساعات پایانی شب گذشته، خروج بیش از ۸۰۰ هزار نفر زائرین ایرانی به مقصد کربلا از ایستگاه های گمرکی به طور رسمی ثبت شده است.
گفتنی است ایستگاه های مذکور از ۱ آبان ماه در مرزهای غربی کشور مستقر شده و تا پایان روز ۱۶ آذرماه به خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی (ع) ادامه خواهند داد.
لازم به ذکر است استاندار ایلام، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، نمایندگان مجلس استان ایلام ضمن بازدید از ایستگاههای ستاد اربعین حسینی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای تابعه، از زحمات انجام شده تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.