تاپ خبر۲۴: مدیر امور بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات این بانک در مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین ابوحمزه با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان، ۱۳۰ دستگاه پایانه فروش این بانک، […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات این بانک در مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین ابوحمزه با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان، ۱۳۰ دستگاه پایانه فروش این بانک، دستگاه‌های خودپرداز سیار و همچنین شهرنت سیار این بانک در مراکز عرضه دام پایتخت راه اندازی و مستقر شده است.
وی طرح عرضه بهداشتی دام را با هدف خدمت رسانی مناسب به شهروندان تهرانی در اجرای سنت حسنه عید قربان عنوان کرد و افزود: این رویداد عظیم تاریخی همه ساله توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و با همکاری و مشارکت بانک شهر صورت می پذیرد.
ابوحمزه در ادامه تصریح کرد: در سالجاری بنا بر اعلام سازمان میادین و میوه و تره بار برای دسترسی آسان شهروندان وحفظ مسائل زیست محیطی تعداد ۲۷ جایگاه عرضه دام ( ۲۴ پایگاه موقت و ۳ پایگاه ثابت ) مشخص شده است که سی ام مرداد(روز عرفه) از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر و در روز عید سعید قربان از ساعت ۵ صبح تا ۱۵ عصر مشغول به خدمت رسانی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان میادین و میوه و تره بار،لیست این مراکز در اختیار بانک قرار خواهد گرفت تا مقدمات اجرایی نصب و راه اندازی و تست اولیه همه تجهیزات بانکی صورت پذیرد.
ابوحمزه در ادامه افزود: در سالجاری هماهنگی های لازم بین دامپزشکان و ذابحین در جایگاه‌ها از سوی سازمان میادین انجام و تدابیر لازم به جهت آگاه سازی مشتریان در حوزه بهداشت و سلامت و همچنین عرضه بهداشتی دام صورت پذیرفته است.