تاپ خبر۲۴ : با وجود استقبال شهروندان از پیشخوان های شهرنت بانک شهر و استفاده از خدمات الکترونیک ،همه خدمات بانکی این بانک، به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن، به شهروندان ارائه شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در نخستین روز از سال نو […]

تاپ خبر۲۴ : با وجود استقبال شهروندان از پیشخوان های شهرنت بانک شهر و استفاده از خدمات الکترونیک ،همه خدمات بانکی این بانک، به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن، به شهروندان ارائه شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در نخستین روز از سال نو با وجود حجم انبوه مراجعات شهروندان به پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودپرداز این بانک، همه خدمات بانکی به مراجعان به بهترین شکل صورت گرفت.
خدمات رسانی در نخستین روز از آغاز سال ، در حالی انجام شد که حجم زیادی از شهروندان برای دریافت انواع خدمات بانکی به پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور و همچنین دستگاه‌های خودپرداز این بانک مراجعه کردند که با توجه به نظارت مستقیم مدیرعامل و سایر مدیران این بانک، خدمات رسانی به صورت کامل و بدون هیچ مشکلی انجام شد.
تماس‌های دریافت شده از سوی سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ این بانک نشان دهنده رضایت شهروندان از ارائه خدمات الکترونیک بانک شهر در نخستین روز سال جدید است که به دستور مدیرعامل این بانک، بر روند این اقدامات تا پایان تعطیلات نیز نظارت جدی وجود دارد.
بر این اساس، اختلال در سیستم‌ بانکی در زمان پیک مراجعات شهروندان در ایامی همچون نوروز از مواردی است که در مجموعه بانک‌ها قابل مشاهده است، اما در سال جدید و در نخستین روز سال، بانک شهر موفق به خدمات رسانی به بهترین شکل و بدون کمترین اختلال شد تا نخستین گام خود را در آغاز سال، در جلب رضایت شهروندان و مشتریان خود بردارد.
در آستانه سال نو و همزمان با شروع تعطیلات نوروز، همه مدیران بانک شهر به همراه جمعی از کارکنان صف و ستاد این بانک، به طور دائم بر فعالیت‌های بانک نظارت و ارائه خدمات را پشتیبانی می‌کنند.