تاپ خبر24: ال‌جی الکترونیکس (LG) از نسل دوم سری محصولات SIGNATURE خود در نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد کرد. محصولات جدید که با زیبایی ماندگار و فن‌آوری‌های نوآورانه‌ی خود به افزایش راحتی، زیبایی و پایداری زندگی کاربران کمک می‌کنند در فضای مختص LG SIGNATURE در غرفه نمایشگاهی ال‌جی با شعار "Live Beyond" (فراتر از زندگی) به نمایش گذاشته می‌شوند.

با وجود گذشت هفت سال از آغاز تولید مجموعه محصولات LG SIGNATURE، این محصولات هنوز در ارائه لوازم خانگی زیبا و بسیار پیشرفته و راه‌کارهایی که افق‌های جدیدی را در کاربرد، کارایی و طراحی می‌گشایند پیشتاز هستند. در سری نسل دوم با حفظ پایبندی به فلسفه برند و کیفیت بسیار بالا، قابلیت‌ها و فن‌‌آوری‌های متفاوتی برای فراهم کردن کاربری آسان‌تر، رنگ‌های جدید، مواد و لایه‌های پایانی جدید که ظاهر مینیمال و شیک‌تری را برای خانه به ارمغان می‌آورد به محصولات افزوده شده است.

 

مدل‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه CES شامل یخچال جدید چهار درب (درب فرانسوی) با قابلیت Dual InstaView™، ماشین لباسشویی و خشک‌کن دارای پنل لمسی LCD  ۷ اینچی، مایکروفر Over-the-Range با قابلیت InstaView™  هوشمند و همچنین فر دو طبقه Slide-in Range مجهز به دوربین‌های داخلی و قابلیت تنظیم خودکار زمان و درجه حرارت هستند. کولر گازی، دستگاه تصفیه هوا، تلویزیون OLED نیز، دیگر محصولات LG SIGNATURE حاضر در نمایشگاه هستند.

طراحی فضای LG SIGNATURE در نمایشگاه، شامل اتاق نشیمن، اتاق شستشوی لباس و آشپزخانه با همکاری برند ایتالیایی معروف Molteni&C انجام شده است. محصولات بسیار زیبا و دارای فن‌آوری پیشرفته LG SIGNATURE در کنار مبلمان و فضای داخلی شیک و زیبای طراحی شده توسط Molteni&C به اوج درخشش و زیبایی خود می‌رسند.

 

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: “لوازم خانگی نسل دوم LG SIGNATURE فن‌آوری‌های انحصاری ما را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهبود یافته دسترسی آسان، کارایی و طراحی زیبا و مدرن در هم آمیخته تا زندگی هوشمندتر، پایدارتر و پریمیوم­تری را در خانه فراهم کنند.”

 

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله لوازم خانگی نسل دوم LG SIGNATURE  را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.