تاپ خبر۲۴: مشاور رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ارائه بُن‌کارت الکترونیکی را مهم‌ترین خدمت بانک شهر در این نمایشگاه دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، قدیانی، مشاور ریاست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رئیس انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، با اشاره به خدمات بانکی ارائه شده […]

تاپ خبر۲۴: مشاور رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ارائه بُن‌کارت الکترونیکی را مهم‌ترین خدمت بانک شهر در این نمایشگاه دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، قدیانی، مشاور ریاست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رئیس انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، با اشاره به خدمات بانکی ارائه شده از سوی بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: زحمات و ارائه خدمات خوب بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران قابل قدردانی است.

قدیانی افزود: ارائه بُن‌کارت‌ها به صورت الکترونیکی یکی از مهم‌ترین خدمات این بانک بود که در ایام برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است و بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در دو روز اول نمایشگاه، دستگاه‌های کارتخوان مشکلاتی داشت که البته به دلیل قطعی برق بود که به دلیل برگزاری نمایشگاه برای اولین بار در شهر آفتاب بود، اما به تدریج همه آنها برطرف شد و دستگاه‌ها به خوبی در حال فعالیت هستند.

مشاور رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، با اشاره به چگونگی استقبال مردم از نرم‌افزار و بُن‌کارت مجازی گفت: از این طرح استقبال خوبی صورت گرفته، البته با توجه به این‌که طرح برای نخستین بار است که اجرا می‌شود، بروز برخی مشکلات طبیعی است.