تاپ خبر۲۴: نمایشگاه‌های کتاب استانی در سال ۹۵ با اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار و با عاملیت بانک شهر در آبادان(منطقه آزاد اروند) به کار خود پایان می‌دهد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری آخرین نمایشگاه […]

تاپ خبر۲۴: نمایشگاه‌های کتاب استانی در سال ۹۵ با اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار و با عاملیت بانک شهر در آبادان(منطقه آزاد اروند) به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری آخرین نمایشگاه کتاب استانی در سال ۹۵ گفت: در این نمایشگاه که در آبادان در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، چهارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ٧۶٠٠ پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب ۳۰ درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه حدود۵۰ هزار و ٧٠٠عنوان کتاب ارائه می‌شود وحدود٣٧٠ ناشر در ٢٣۵غرفه فعالیت می‌کنند. اکرمی خاطر نشان کرد: تعداد٢۵٠ کارتخوان بانک شهر در اختیار غرفه داران قرار می‌گیرد و بانک شهر با احداث چهار کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، به ارائه خدمات بانکی و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی می‌پردازد.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: به همین منظور این بانک با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر ، یک دستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک آماده ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی است.
بر این اساس، این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ اسفند صبح‌ها۹ تا ۱۲ وعصرها١۶ الی ۲۰ برپا می شود و برگزاری نشست‌های فرهنگی، شعب شعر با شاعران آبادان و خرمشهر، رونمایی کتاب ، داستان‌های دفاع مقدس ، نگاهی به کتاب جامعه شناسی آبادان ، فعالیت‌های بخش کودکان از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.