تاپ خبر۲۴: با حمایت بانک شهر، طرح پایلوت هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی برای نخستین بار در شیراز اجرایی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر با اشاره به اجرای پایلوت نخستین پروژه سامانه هوشمند ناوگان تاکسیرانی در شهر شیراز، گفت: طرح پایلوت سامانه هوشمند تاکسیرانی مشتمل […]

تاپ خبر۲۴: با حمایت بانک شهر، طرح پایلوت هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی برای نخستین بار در شیراز اجرایی شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر با اشاره به اجرای پایلوت نخستین پروژه سامانه هوشمند ناوگان تاکسیرانی در شهر شیراز، گفت: طرح پایلوت سامانه هوشمند تاکسیرانی مشتمل بر تامین و نصب دستگاه تاکسیمتر، رابط پرداخت آنلاین و آفلاین کرایه در تاکسی، سامانه‌های گزارش گیری AVL و AFc مطابق با به‌روزترین تکنولوژی در صنعت حمل و نقل دنیاست که روند پیاده سازی آن از چندی پیش بر روی ۲۵۰ دستگاه تاکسی به صورت پایلوت در شهر شیراز آغاز و به همت مدیران بانک شهر و شهرداری در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
صاعدی افزود: امیدواریم در کنار سایر حوزه‌های حمل ونقل شهری شیراز که مبتنی بر پرداخت هوشمند کرایه است، برای نخستین بار در کشور شاهد تبلور یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر هوشمند، یعنی پرداخت هوشمند باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد همچون گذشته با حمایت مدیران شهری، رانندگان و شهروندان فهیم شیراز در آینده نزدیک، تمامی تاکسی‌های شیراز به این سامانه تجهیز شود.