تاپ خبر۲۴: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور در حال اجرا است و کارفرمایان محترم می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان واجد شرایط تا دهم تیر ماه […]

تاپ خبر۲۴: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور در حال اجرا است و کارفرمایان محترم می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان واجد شرایط تا دهم تیر ماه مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه ای به شعب تامین اجتماعی ارائه تا شعب نسبت به بررسی آنها اقدام کنند.
تمامی کارفرمایانی که به این سازمان بدهی دارند می توانند دلایل بحران خود را که منجر به عدم پرداخت حق بیمه به این سازمان شده و به تایید وزارت صنعت، معدن، بازرگانی و یا فرمانداری ها و استانداری ها رسیده است را به شعب تامین اجتماعی ارائه کنند.
طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاههای معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.
بدهی های تا ۵ میلیارد ریال کارفرمایان توسط شعب تامین اجتماعی بررسی می شود و بدهی های تا ٢٠ میلیارد ریال به وسیله ستاد ادارات کل استان ها و بیش از ٢٠ میلیارد ریال توسط ستاد مرکزی این سازمان مورد بررسی قرار می گیرد.