تاپ خبر۲۴: بانک ملت با هدف ایجاد تنوع در ارائه خدمات به مشتریان، طرح ((بانک پرداخت))/ پرداخت های خودکار را عملیاتی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این طرح با هدف مکانیزه کردن پرداخت­ های متوالی یا متناوب جهت جلوگیری از فراموش کردن پرداخت­های مورد نیاز و تسهیل سازی […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملت با هدف ایجاد تنوع در ارائه خدمات به مشتریان، طرح ((بانک پرداخت))/ پرداخت های خودکار را عملیاتی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این طرح با هدف مکانیزه کردن پرداخت­ های متوالی یا متناوب جهت جلوگیری از فراموش کردن پرداخت­های مورد نیاز و تسهیل سازی فرآیند پرداخت بدون نیاز به صرف وقت از سوی مشتری اجرایی شده است.
در این طرح مشتریانی که دارای پرداخت­ های متوالی یا متناوب نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط مربوط به خرید کالا و خدمات هستند، قادر خواهند بود با یک بار ثبت نام در این طرح و ارائه­ مجوز پرداخت بابت مورد مشخصی (نظیر شارژ)، پرداخت­ های بعدی مربوط به موضوع مشخص شده را عملیاتی کنند و بدون نیاز به صرف وقت و با جلوگیری از امکان فراموشی پرداخت، عملیات مورد نظر را به بانک و شرکت یا سازمان ارائه دهنده­ خدمات بسپارند.
در گام اول از این طرح، با همکاری اولین ارائه دهنده­ خدمات؛ سرویس اتوشارژ شرکت ایرانسل فعال شده و«شارژ خودکار سیم کارت اعتباری/ دائمی ایرانسل» ازطریق سامانه­ های بانکداری اینترنتی و همراه بانک ملت آغاز به کار کرده است و به زودی خدمت یاد شده ازطریق سامانه­ بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی نیز دراختیار مشتریان حقوقی قرار داده می­ شود.
بر اساس این گزارش، توسعه­ خدمت مزبور پیرو آمادگی سایر اپراتورهای تلفن همراه و شرکت­های خدماتی قبوض در دستور کار قرار گرفته و به زودی امکان پرداخت قبوض شرکت­ های خدماتی و پرداخت اقساط مربوط به خرید کالاها و خدمات در این طرح مهیا خواهد شد.
مشتریان برای آشنایی بیشتر با این محصول و دریافت دستورالعمل­ های کاربری می­ توانند به سربرگ خدمات الکترونیک در سایت اینترنتی بانک ملت (به این صفحه) مراجعه کنند.